Vooroordelen is iets waar veel mensen mee te maken krijgen. De vraag is: hoe ga je er mee om? Laat je jouw leven bepalen door deze vooroordelen?
Een PowerPoint zal je niet snel terug zien in een talk van Fabiënne. Interactie, dat is waar het om gaat. Fabiënne wil met haar talks haar publiek prikkelen om na te denken over hun eigen leven en handelen.
"Ben je daar niet te jong voor?"
"Wat heeft zo'n jonge meid nou te vertellen?"
"Jij kan nog niet genoeg ervaring en kennis hebben met die leeftijd van jou."
Al op jonge leeftijd wel Fabiënne geconfronteerd met het feit dat vooroordelen je tegen kunnen houden in het doen wat je leuk vindt. Bij het zoeken van een bijbaan, stages, banen en zelfs opleidingen. Toch heeft ze zich hier niet door laten stoppen. Haar overtuigingskracht en geloof in eigen kunnen hebben haar ver gebracht. Zij laat zich niet leiden door vooroordelen.
Met een gezonde dosis humor inspireert ze het publiek om eens stil te staan bij hun eigen vooroordelen en of ze zich wel eens hebben laten stoppen hierdoor.
Vul het onderstaande formulier in om contact op te nemen met de spreker. Je kunt normaal gesproken binnen enkele dagen een reactie verwachten.
Fabiënne Breevaart (1991) is een jonge ondernemer met een passie voor de wereld ontdekken en haar eigen koers varen. Fabiënne is spreker, ondernemer en docent op een MBO school. Met haar brede interessegebied heeft Fabiënne op jonge leeftijd al veel verschillende paden bewandeld.
Als klein meisje mocht Fabiënne een klas overslaan op de basisschool. Dit resulteerde erin dat zij altijd als jongste leerling in de klas zat. Onderschat worden door je leeftijd is haar dus niet onbekend. Wat haar betreft mag dit de wereld uit. Binnen het onderwijs leert zij studenten alles over Hospitality en het bewandelen van een eigen pad. Zoals zij zelf altijd zegt: “De toekomst creëer je zelf”. Met haar ‘Master of Arts’ titel op zak heeft zij zich van het mbo naar de universiteit opgewerkt.
Als ondernemer houdt Fabiënne zich voornamelijk bezig met social media, interieur en online verdienmodellen zoals online cursussen. Haar beiden bedrijven halen vrijwel alle klanten uit social media. Ze is o.a. het gezicht geweest van de online catalogus van IKEA.
Het podium ontdekken zat er al vroeg in, maar na verschillende theaterscholen te hebben gehad is ze daarmee gestopt. De vlam om het podium weer op te gaan en te gaan spreken is aangewakkerd nadat ze is gevraagd om als BABS een huwelijk te voltrekken. De sprekerswereld wordt voornamelijk nog gedomineerd door mannen. Wat Fabiënne betreft is het tijd dat meer vrouwen de stoute schoenen aantrekken en hun kennis/verhaal delen met de wereld!
Kenmerkend voor Fabiënne is dat ze zich niet tegen laat houden door vooroordelen (over o.a. leeftijd), een echte go-getter is en ze is een positieveling pur sang!
Laat de artiest weten wat je van de voorstelling vond en schrijf een recensie!