Franck Evers

           In 5 stappen een loyale klant: Het geheim van Heineken ‘dhand’ in   Franck Evers

Global Draught Master Heineken

Het geheim van Heineken
Franck bewandelde meerdere paden in verschillende richtingen en heeft op die manier een brede werk- en levenservaring opgedaan en mooie successen geboekt. Zo is hij psychiatrisch verpleegkundige, tennisleraar, horecaondernemer, grondlegger van het Goed Getapt-programma en van James Horeca, uitvinder, betrokken bij nr. 1 hit Who the X is Alice en wereldreiziger. Voor Heineken is hij in meer dan 80 landen actief, onder meer voor het Star Serve-programma en is hij ‘de hand’ in verschillende tv-commercials. Franck deelt graag zijn wonderlijke levenswandel met je en is nu beschikbaar als spreker voor je evenement. 

Ontdek ‘het geheim van Heineken’ en ervaar wat dit voor je organisatie doet!

 

 

''Zijn aanstekelijke passie en energie zorgen dat je als toehoorder nooit meer een slecht getapt biertje accepteert.''

Franck Evers heeft vele Heineken medewerkers in vele lanen en vele bartenders getraind in het tappen van een perfect glas Heineken pils. Het lijkt zo eenvoudig, maar er komt verrassend veel bij kijken. Franck kent alle ins & outs van het tap-ritueel, en zijn aanstekelijke passie en energie zorgen dat je als toehoorder nooit meer een slecht getapt biertje accepteert. Mooi om te ervaren wat het voor andere branches kan doen! 

Mark van Iterson Heineken International

Global Director Design & Sustainability
Global Heineken® Brand Team – Global Commerce
 

Hoe zorg je ervoor dat je klanten terugkomen en meer besteden?
Francks overtuiging: ‘Als het doel duidelijk is en je bent bereid de juiste stappen in de juiste volgorde te zetten, dan is niets onmogelijk.’ 

Het ontbreekt ons echter vaak aan de motivatie om de juiste dingen in de juiste volgorde te doen. Franck maakt op een luchtige, interactieve en humoristische manier duidelijk waarom dit zo belangrijk is, en wel via het mooie product bier! Hij vertelt je vanuit zijn persoonlijke ervaring hoe wereldspeler Heineken dit vraagstuk aanpakt. Bier is hier de metafoor voor jouw eigen product of dienst.

Als ondernemer beloof jij de ‘reclamefoto’ op je website, het ideaalplaatje. Je toont je product, vertelt wat je jouw klanten wil leveren en waarvoor je wil dat ze terugkomen. Maar let op: de belangrijkste én zwakste schakels tussen jouw bedrijf en de klanttevredenheid zijn je medewerkers. Zij vervullen een sleutelrol in het zo gewenste succes. De cruciale vraag is dan ook:

Zijn jouw medewerkers bereid om elke keer weer de ‘reclamefoto’ te leveren?

Een illustratie van het belang van je medewerker: Heineken checkt elke druppel bier honderden keren en investeert miljarden in marketing. Maar tijdens die allerlaatste stappen -wanneer de barkeeper een biertje tapt- is de invloed van het bedrijf volledig verdwenen en ligt het lot van Heineken in handen van de barkeeper. Je kunt je voorstellen dat dit best een  gevaarlijk uitgangspunt is! Franck vertelt je hoe Heineken ervoor zorgt dat elke barkeeper ter wereld bereid is om de juiste handelingen in de juiste volgorde uit te voeren. Dit stelt je namelijk in staat om elke keer weer de beloofde ‘reclamefoto’ te presenteren.

In 5 stappen naar de meest gemotiveerde medewerker en de grootste successen
Aan de hand van 5 ogenschijnlijk simpele stappen neemt Franck je mee in de zoektocht naar het waarom achter deze stappen. Hij stelt: zodra je weet waarom je iets doet, wordt de motivatie om het op die manier te blijven doen intrinsiek. Met andere woorden: na het implementeren van het 5-stappenplan, veranderen de mindset en motivatie van je medewerkers. Met verbluffende resultaten tot gevolg! 

In deze context kun je bier dan ook eenvoudig vervangen door elk(e) ander(e) product of dienst. De genoemde aanpak is de standaard geworden binnen Heineken, en met groot succes. Vast en zeker dat deze voor jouw organisatie ook zinvol is!

De presentatie van Franck is interessant voor alle soorten bedrijven en instellingen. Zet haar bijvoorbeeld in voor je klanten, medewerkers, of als onderdeel van je eigen trainingsdag. Het verhaal is inspirerend, motiverend en draagt bij bovendien bij aan teambuilding en je bedrijfsresultaten. Er zijn diverse mogelijkheden om de presentatie in te vullen. Benieuwd geworden naar de inhoud en mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op!

Gedurende de interactieve sessie reiken we je enkele concrete handvatten voor je eigen organisatie aan. Dit doen we in een energieke sfeer waarin we humor, didactiek en wetenschap met elkaar combineren. Via Heineken heeft Franck deze presentatie al voor duizenden bedrijven waar ook ter wereld verzorgd... en ze is nu dus ook beschikbaar voor jou!

Onderwerpen van de presentatie

ü  Introductie en ontmoeting met Freddy Heineken na Who the X is Alice 

ü  Irritaties over bier in een horecabedrijf à welke irritaties ervaren jouw klanten?

ü  De ‘reclamefoto’ als doel à maken we waar wat we beloven?

ü  In 5 stappen naar ‘de reclamefoto’ à wat, hoe en waarom?

ü  Reasons to believe: waar werken we mee? à wat is ons product nou eigenlijk?

ü  Kwaliteit van het product à wat is het oorspronkelijke bestaansrecht van ons product?

ü  Smaak of nasmaak, die eerste slok à smaakt ons product naar meer?

ü  Afschuimen of niet afschuimen à Stuur geen offertes de deur uit die niet zijn afgeschuimd…

ü  Ben je klaar om voor altijd het reclamefotootje te presenteren? à tappen maar!

Grijp deze kans aan: verras en verrijk jezelf met 15.000 uur ervaring gepresenteerd in een fantastisch uur!

Meer informatie info@eversenpartners.nl 

Duur presentatie:       60 min. 
Investering:                €2.495 ex btw 

Referenties:

''Met zijn humorvolle voorbeelden en rijke ervaring, maakt hij makkelijk contact met alle groepsleden.''

Franck is een gepassioneerde spreker die in staat is tot de kern van de materie door te dringen. Met zijn humorvolle voorbeelden en rijke ervaring, maakt hij makkelijk contact met alle groepsleden. Na zijn lezingen/trainingen hebben we direct een omzet verhoging en gedragsverandering gezien bij de deelnemers. We gaan dit zeker herhalen.

Lauw Jacobs Blue Bay Curacao Golf & Beach Resort

 

''Met zijn unieke aanpak weet hij keer op keer onze organisatie te inspireren.''

Franck’s enthousiasme en passie voor het Heineken merk is aanstekelijk. Met zijn unieke aanpak weet hij keer op keer onze organisatie te inspireren. Naast zijn enorme kennis van het Heineken merk, heeft Franck ook een grote algemene kennis van de industrie. Franck draagt niet alleen kennis over. Hij daagt je uit om na te denken en je mening te herzien. 

Taylor Green van DB Breweries LTD New Zealand

 

"Wij hebben bij Incentro vorige week mogen genieten van Management by Beer. Niet alleen inspirerend maar ook gewoon heel hard lachen. Franck is een echte verhalen verteller. Absolute aanrader!!"

Helmer baas Sales director digital transformation

"Absolute aanrader. Franck is niet alleen een ‘bier-allesweter’, hij weet als geen ander een gezelschap te boeien met zijn humor, kennis en internationale ervaring. Onze medewerkers hebben er van genoten en niet alleen veel over bier geleerd.
Perfect voor een presentatie voor klanten, relaties of de medewerkers. Zowel ter plekke als online altijd een gegarandeerd succes. Doen!"
Derk van Wijk InThere - the training through gaming company & Mproof - your service management specialist

 

Echt een aanrader voor organisaties en hun collega’s. Super leuk om deel te nemen met team #VLSG we hebben er inspiratie van opgedaan. Dit gaan we vaker doen 👍
Fer van Leeuwarden Managing Director & Founder VLSG

 

 

0 voorstellingen gevonden van Franck Evers

;